Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος: "Σαν να έβλεπε κανείς την «πάλη του ψέματος με την αλήθεια».



ΣΤΟΝ ΑΠΟΗΧΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ

".....υπάρχουν και οι κακοήθεις, οι οποίοι όμως με τον τρόπο τους, δε διαλύουν μόνο  αλλά 
διαφημίζουν το συλλαλητήριο και δείχνουν και την αυθεντικότητα του λαού εναντίον του οποίου έριξαν τα χημικά...

~~~~~

....Μετά έβλεπες τον κόσμο 
να ξεχύνεται στους δρόμους, 
έβρεχε και δεν έφευγε, 
έπεφταν δακρυγόνα και δεν έφευγε!

   ~~~~~

Καθώς φεύγαμε με μια ομάδα λαϊκών, από τη συγκέντρωση όπου παραμείναμε μέχρι το τέλος, περνούσαμε από το υπουργείο οικονομικών όπου ξαφνικά κάποιοι αστυνομικοί που μας είδαν άρχισαν να με καλούν να μπω στο καταφύγιο των επισήμων το οποίο είχαν ετοιμάσει για να αποφύγουμε τα χημικά. Εγώ βέβαια τους απάντησα ότι δεν είμαι επίσημος και δεν είμαι με τους επισήμους αλλά  εγώ είμαι με το λαό κι έφυγα....".


Δεν υπάρχουν σχόλια :