Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ


ΤΕΤΆΡΤΗ, 16 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2015


ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ

ΨΗΦΙΣΜΑ ΙΕΡΕΩΝ
ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΕΩΣ

   Την Τετάρτη 2α Δεκεμβρίου 2015, πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννου Καλλιθέας  Ιερατική Σύναξη των κληρικών της Επαρχίας της Αιγιαλείας, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβροσίου .
   Μεταξύ τών άλλων, ο Σεβασμιώτατος ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους κληρικούς για το νομοσχέδιο που προωθεί η Κυβέρνηση της χώρας μας σχετικά με το«Σύμφωνο Συμβίωσης», το οποίο θα επεκτείνεται και στα ομόφυλα ζευγάρια.
       Μετά από πρόταση του Σεβασμιωτάτου, αποφάσισε ομόφωνα να εκδώσει ψήφισμα διαμαρτυρίας κατά του εν λόγω νομοσχεδίου και να ζητήσει από την Κυβέρνηση να το αποσύρει για τούς εξής λόγους:
1.  Οι κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως δηλώνουμε κατηγορηματικά ως Ιερείς της Ορθοδόξου Εκκλησίας και Έλληνες πολίτες που αγαπάμε αυτόν τον τόπο και τον υπηρετούμε με αυταπάρνηση, ότι « το σύμφωνο συμβίωσης» τόσον με την αρχική του μορφή (από το έτος 2008) για το οποίο ουδείς υποχρέωσε την Ελλάδα να υιοθετήσει, όσο και με την προτεινόμενη νέα του μορφή, της επέκτασης δηλαδή στα ομόφυλα ζευγάρια, δυναμιτίζει και υποσκάπτει τα θεμέλια της Ελληνικής κοινωνίας, της οποίας βάση και πυρήνας είναι η οικογένεια, ο μόνος υγιής τρόπος για την κοινωνική συνοχή, η οποία οικογένεια καταξιώνεται μέσα από το θεοΐδρυτο θεσμό και το μυστήριο του Γάμου. Μίαν νόμιμο σχέση συζυγίας γνωρίζομε, αυτή μεταξύ ανδρός και γυναικός, η οποία ευλογείται από την Εκκλησία μέσα από το Μυστήριο του Γάμου.
2.  Υπογραμμίζουμε ότι το σύμφωνο συμβίωσης, ουδέν πρόβλημα επιλύει, αλλ’ αντιθέτως διασαλεύει την ηθική τάξη, υιοθετεί την εύκολη οδό της αποσείσεως των ευθυνών, υποβιβάζει τη μεγίστη υπόθεση της συζυγίας σε μια ιδιωτική συμφωνία, η οποία συνυπογράφεται ενώπιον συμβολαιογράφου και λύεται εύκολα με απλή εξώδικη δήλωση, δύναται δε να επαναληφθή χωρίς περιορισμό. Ο τρόπος αυτός συνυπάρξεως ανθρώπων, είναι ξένος για τα δεδομένα της Πατρίδος μας, αφού η όλη πορεία της χώρας μας μέχρι τώρα βασίζεται σε συγκεκριμένες πρακτικές ζωής, οι οποίες διέπονται από δοκιμασμένες από τον χρόνο αξίες και ακατάλυτες πνευματικές αρχές.
3.   Ως προς την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια, πιστεύομε ότι πρόκειται για πρακτική πλήρους απομειώσεως του ανθρωπίνου προσώπου και τίθεται εις εφαρμογή σχέδιο, το οποίον ουσιαστικά συνιστά την χαριστική βολή σε ότι έχει απομείνει όρθιο, μετά από πολλές θυσίες στον τόπο μας. Η συνάφεια μεταξύ ανθρώπων του ιδίου φύλου συνιστά γενικώς ηθική  εκτροπή και δια την Εκκλησία είναι αμαρτία, σύμφωνα με τον λόγο του Κυρίου και την διδασκαλία των Αγίων Πατέρων. Συγκεκριμένα  η Αγία Γραφή αποκαλεί  την ομοφυλοφιλία «βδέλυγμα», δηλαδή σιχαμερή και αηδιαστική πράξη (Λευϊτ. 18,22). Ο απόστολος Παύλος χαρακτηρίζει τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις «πάθη ατιμίας» και παρά «φύσιν πράξεις» (Ρωμ. 1,26). Απόδειξη της απέχθειας του Θεού για τις πράξεις αυτές αποτελεί και το ότι κατέστρεψε με φωτιά και θειάφι δύο αρχαίες πόλεις, τα Σόδομα και τα Γόμορρα, οι οποίες είχαν παραδοθεί στην αρσενοκοιτία.
4.   Η ομοφυλοφιλική συμβίωση αντιστρατεύεται στον νόμο της διαιωνίσεως του ανθρωπίνου είδους, εφ’ όσον είναι στείρα και δεν δημιουργεί απογόνους. Επομένως, η ψήφιση του νόμου αυτού, που πιστεύουμε ότι θα ενθαρρύνει και θα αυξήσει το φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας, θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση των γάμων και των γεννήσεων, με σοβαρές κοινωνικές και εθνικές συνέπειες.
5.   Η νομιμοποίηση της συμβιώσεως των ομοφυλοφίλων δημιουργεί ένα νέο είδος κοινωνικής μονάδος, μια «εναλλακτική μορφή οικογένειας», που πλήττει άμεσα τον καθιερωμένο από τον Θεό, την φύση και την κοινωνία θεσμό της οικογένειας, η οποία αποτελεί το φυσιολογικό κύτταρο της κοινωνίας. Μόνο μέσα στην οικογένεια μπορεί το παιδί να ζήσει και να αναπτυχθεί ομαλά. Για να είναι ψυχικά ισορροπημένο, έχει την ανάγκη πατέρα και μητέρας· όχι «γονέα Α» και «γονέα Β». Το παιδί που μεγαλώνει σ’ ένα τέτοιο μόρφωμα θα έχει ψυχοπαθολογικές διαταραχές, θα είναι ψυχικά ανάπηρο. Συνεπώς με την ψήφιση ενός τέτοιου νόμου εγκληματούμε σε ο,τι πιο αγνό και ιερό έχει η κοινωνία, το παιδί. Τέτοια παιδιά, παραμορφωμένα ψυχικά, θα γίνουν αύριο αντικοινωνικά και εγκληματικά στοιχεία.
6.   Ο υπό ψήφιση θεσμός είναι αντισυνταγματικός, διότι έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 21 παρ. 1 του Συντάγματος που λέει ότι: «η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του κράτους».
7.   Για όλους τους ανωτέρω λόγους απεθυνόμεθα σε κάθε Έλληνα πολίτη, με υγιείς πνευματικές αρχές και πνευματικές αντιστάσεις, προς τους Γονείς, προς τους Εκπαιδευτικούς, προς τους Πνευματικούς γενικά ανθρώπους και τους καλούμε να αντισταθούν με αξιοπρέπεια, σύνεση και σθένος στον πνευματικό οδοστρωτήρα που απειλεί τον τόπο μας και  καλούμε το κύριο Υπουργό της Δικαιοσύνης και τους Έλληνες  Βουλευτές να αποσύρουν το σχετικό  σχέδιο νόμου και να μην το συζητήσουν στην  Ελληνική Βουλή καθώς οι  κοινωνικές και ηθικές συνέπειές του θα είναι ολέθριες για την ήδη μαστιζομένη ηθικά και οικονομικά πατρίδα μας.
8.   Εξουσιοδοτούμε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας να αποστείλει το ψήφισμα τούτο στον  κύριο Υπουργό της Δικαιοσύνης και στη Βουλή των Ελλήνων.
Διά τήν αντιγραφήν
Αίγιον, 16 Δεκεμβρίου 2015 
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

 *************

ΨΗΦΙΣΜΑ ΙΕΡΕΩΝ
ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΠΕΡΙ «ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ»

Σήμερα, Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015, πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου πόλεως Φλωρίνης Ιερατικό Συνέδριο των κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας, υπό την προεδρία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Θεοκλήτου.

Μεταξύ των άλλων, ο Σεβασμιώτατος ενημέρωσε τους παρευρισκομένους κληρικούς για το νομοσχέδιο που προωθεί η Κυβέρνηση της χώρας μας σχετικά με το«Σύμφωνο Συμβίωσης», το οποίο θα επεκτείνεται και στους ομοφυλοφίλους.

Μετά από πρόταση του Σεβασμιωτάτου, το Συνέδριο αποφάσισε ομόφωνα να εκδώσει ψήφισμα διαμαρτυρίας κατά του εν λόγω νομοσχεδίου και να ζητήσει από την Κυβέρνηση να το αποσύρει για τους εξής λόγους:

1) Η ομοφυλοφιλία είναι κορυφαίο αμάρτημα το οποίο καταδικάζει απερίφραστα ο νόμος του Θεού. Η Αγία Γραφή το αποκαλεί «βδέλυγμα», δηλαδή σιχαμερή και αηδιαστική πράξι (Λευϊτ. 18,22). Ο απόστολος Παύλος χαρακτηρίζει τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις «πάθη ατιμίας» και παρά «φύσιν πράξεις» (Ρωμ. 1,26). Απόδειξη της απέχθειας του Θεού για τις πράξεις αυτές αποτελεί και το ότι κατέστρεψε με φωτιά και θειάφι δύο αρχαίες πόλεις, τα Σόδομα και τα Γόμορρα, οι οποίες είχαν παραδοθεί στην αρσενοκοιτία.
Συνεπώς, ένας που πιστεύει στον Θεό και θέλει να ονομάζεται ορθόδοξος Χριστιανός, δεν μπορεί να δεχτεί η να ψηφίσει έναν τέτοιο τρόπο συμβιώσεως.

2) Η ομοφυλοφιλία αποτελεί εκτροπή από την ανθρώπινη φυσιολογία και οντολογία. Δεν είναι μια «εναλλακτική πρόταση σεξουαλικού προσανατολισμού», η μια «νόμιμη διαφορετικότητα», εξ ίσου καλή και νόμιμη με τη φυσιολογική. Σύμφωνα και με το «Διαγωνιστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο» (το γνωστό ως DSM) της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρείας, η ομοφυλοφιλία θεωρείται παρέκκλιση και διαστροφή. Έτσι την χαρακτηρίζουν ακόμη και οι Φρόυντ, Γιουνγκ, και Βίλχελμ Ράιχ.

3) Από τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις προέρχονται πολλές ψυχικές και σωματικές ασθένειες, όπως το ΑIDS.

4) Η ομοφυλοφιλική συμβίωση αντιστρατεύεται στον νόμο της διαιωνίσεως του ανθρωπίνου είδους, εφ’ όσον είναι στείρα και δεν δημιουργεί απογόνους. Επομένως, η ψήφιση του νόμου αυτού, που πιστεύουμε ότι θα ενθαρρύνει και θα αυξήσει το φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας, θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση των γάμων και των γεννήσεων, με σοβαρές κοινωνικές και εθνικές συνέπειες.

5) Η νομιμοποίηση της συμβιώσεως των ομοφυλοφίλων δημιουργεί ένα νέο είδος κοινωνικής μονάδος, μια «εναλλακτική μορφή οικογένειας», που πλήττει άμεσα τον καθιερωμένο από τον Θεό, την φύσι και την κοινωνία θεσμό της οικογένειας, η οποία αποτελεί το φυσιολογικό κύτταρο της κοινωνίας. Μόνο μέσα στην οικογένεια μπορεί το παιδί να ζήσει και να αναπτυχθεί ομαλά. Για να είναι ψυχικά ισορροπημένο, έχει την ανάγκη πατέρα και μητέρας· όχι «γονέα Α» και «γονέα Β». Το παιδί που μεγαλώνει σ’ ένα τέτοιο μόρφωμα θα έχει ψυχοπαθολογικές διαταραχές, θα είναι ψυχικά ανάπηρο. Συνεπώς με την ψήφιση ενός τέτοιου νόμου εγκληματούμε σε ο,τι πιο αγνό και ιερό έχει η κοινωνία, το παιδί. Τέτοια παιδιά, παραμορφωμένα ψυχικά, θα γίνουν αύριο αντικοινωνικά και εγκληματικά στοιχεία.

6) Ο υπό ψήφιση θεσμός είναι αντισυνταγματικός, διότι έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 21 παρ. 1 του Συντάγματος που λέει ότι: «η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του κράτους».

7) Όπως έχουν αποδείξει έρευνες, η προώθηση της ομοφυλοφιλίας και άλλων σεξουαλικών παρεκκλίσεων εντάσσεται στους στόχους και τον τρόπο δράσεως τήςλεγομένης Νέας Εποχής, που θέλει να απονευρώσει ηθικά την κοινωνία, με σκοπό τη δημιουργία ενός παγκοσμίου κράτους με μια παγκόσμια δικτατορία.

8) Η νομιμοποίηση και η θεσμική αναγνώριση της ομοφυλοφιλίας σήμερα, θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου για την αναγνώριση της παιδοφιλίας αύριο (όπως στην Ολλανδία) και της κτηνοβασίας μεθαύριο (όπως στην Γερμανία).

Τέλος, θέλουμε να τονίσουμε ότι η Εκκλησία πολεμά την αμαρτία, όχι όμως τον αμαρτωλό. Αποστρέφεται την ομοφυλοφιλία, όχι όμως τον ομοφυλόφιλο. Τον θεωρεί κι αυτόν πλάσμα του Θεού που χρειάζεται βοήθεια και ψυχική θεραπεία.

Η ομοφυλοφιλία είναι ιάσιμη. Οι ομοφυλοφιλικές τάσεις δεν είναι γενετικά προκαθορισμένες, όπως ισχυρίζονται μερικοί για να τις δικαιολογήσουν. Αυτό αποδεικνύουν σύγχρονες έρευνες, όπως αυτές που έγιναν σε μονοζυγωτικούς διδύμους. Οφείλονται κυρίως σε περιβαλλοντικούς, κοινωνικούς και προσωπικούς παράγοντες. Αλλά και αν υπάρχει κάποια γενετική προδιάθεση, αυτή δεν είναι προκαθοριστική, ούτε δικαιολογεί την άσκηση η την προβολή της ομοφυλοφιλίας. Η φύση πολλές φορές κάνει λάθη και προκαλεί ανωμαλίες και εκ γενετής ασθένειες. Π.χ. υπάρχουν ενδείξεις ότι η επιθετική συμπεριφορά και ο αλκοολισμός έχουν γενετικές καταβολές. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα επιτρέπαμε ποτέ η θα αμνηστεύαμε την εγκληματικότητα η τον αλκοολισμό, επειδή γεννήθηκαν κάποιοι έτσι.

Αυτό που χρειάζεται είναι η προσπάθεια εκ μέρους του πάσχοντος, η κατάλληλη αγωγή και συμπαράσταση από την κοινωνία και τους φορείς της, και ασφαλώς η βοήθεια του Θεού που είναι πάντα δεδομένη.

Κύριε υπουργέ της Δικαιοσύνης, κύριοι Βουλευτές της Ελληνικής μας πατρίδος. Την στιγμή αυτή καλείστε να πάρετε απόφαση για ένα θέμα όχι οικονομικό, όχι πολιτικό η στρατιωτικό. Καλείστε καθορίσετε την ηθική ταυτότητα αυτού του τόπου. Αυτού του τόπου που προς τιμή της ηθικής ύψωσε το λαμπρότερο μνημείο της ανθρωπότητος· τον Παρθενώνα, για να τιμήσει την ανώτερη μορφή ηθικής κατακτήσεως, την παρθενία. Την απόφασή σας θα την γράψει η ιστορία. Θα την κρίνουν, όπως λέει ο Παλαμάς, «οι αγέννητοι, οι νεκροί». Αναλογιστείτε το βάρος της ιστορικής σας ευθύνης, την παράδοση αυτού του λαού που εκπροσωπείτε και πέστε ένα μεγάλο ΟΧΙ στην επιταγή της «εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσης» Ευρώπης.                        

                       Δια τους ιερείς της Ι. Μητροπόλεως
                      Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας

                                                                 Ο ΠΡΩΤΟΣΥΓΚΕΛΛΟΣ
                                                              Aρχιμ. Νικηφόρος Μανάδης
                                                                    ΠΗΓΗ: http://aktines.blogspot.gr/

http://mkka.blogspot.gr/

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ:

Νόμος άνομος, το σύμφωνο συμβίωσης

 17 Δεκ 2015 0:59:15
Νόμος άνομος, το σύμφωνο συμβίωσης

Επικριτικός προς «τις υγιείς πολιτικές δυνάμεις του τόπου που δεν υψώνουν ανάστημα, για να μην χάσουν τις ψήφους των ομοφυλοφίλων» και ανήσυχος για «την βόμβα που τίθεται στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας αλλά και για την απόπειρα να συλήσουν τον θησαυρό της Ορθόδοξης Ελλάδας που ζηλεύουν», εμφανίζεται, σε γραπτό του μήνυμα ο σεβασμιότατος μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. Ιγνάτιος, σχολιάζοντας τη θέσπιση του συμφώνου συμβίωσης μεταξύ των ομοφυλοφίλων.
Αναλυτικότερα ο σεβ. μητροπολίτης αναφέρει τα εξής στο μήνυμά του: «Ειλικρινά λυπούμαστε για ό,τι βλέπουμε γύρω μας και ακούμε. Στην όμορφη Ορθόδοξη χώρα μας εισβάλλει επίσημα η αμαρτία και νομιμοποιείται. Παίρνει τα εύσημα η ομοφυλοφιλία, αυτή η βδελυκτή αμαρτία και εισέρχεται με καμάρι να σταθεί δίπλα στο γνήσιο και άγιο. Μια ανατριχίλα διαπερνά το «είναι» μας. Μια αμαρτία που οδηγεί τον άνθρωπο στη βεβαία καταδίκη της ψυχής, σύμφωνα με την πίστη αυτού του λαού, που παρά τις δυσκολίες αποδεικνύει κάθε μέρα ότι πιστεύει και βαδίζει με προσδοκία προς τα Χριστούγεννα, τη Μητέρα των εορτών, έρχεται να καλοκαθήσει ως νόμιμο αγαθό ανάμεσα στ’ άλλα. Τι κρίμα! Κανείς δεν διαμαρτύρεται. Ούτε κι αυτά τα πολιτικά κόμματα, τα οποία ως χθες πιστεύαμε ότι απαρτίζονται απ’ τις υγιείς δυνάμεις αυτού του λαού, υψώνουν ανάστημα. Μοιρολατρικά, για να μην χάσουν τις ψήφους των ομοφυλοφίλων, σκύβουν το κεφάλι. Και κρέμονται από τις δυσοσμίες που αναδύουν τα άλλα «πολιτισμένα» κράτη που γρηγορότερα από μας, αποδέχτηκαν το μαύρο σαν άσπρο, το πικρό σαν γλυκύ, το παράνομο σαν νόμιμο. «Ουαί», θάλεγε ο Ησαΐας. Ουαί, λένε όλες οι φωνές αυτού του τόπου απ’ την αυγή της υπάρξεώς του μέχρι σήμερα. Χάσαμε τη ρότα. Νομοθετούμε άνομα. Νόμιμον έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι το γνήσιο, το καλό, αυτό που μεταγγίζει ζωή και αποθαρρύνει και μαραίνει ό,τι βάρβαρο και κακό. Νόμιμον, μία λέξη με καρκινική γραφή. Που διαβάζεται κι απ’ την καλή κι απ’ την ανάποδη ίδια σαν να μας λέει ότι δεν μπορείς ν’ αλλάξεις όρια αμετάθετα. Πονάμε τον αμαρτωλό. Είμαστε όλοι εξ άλλου αμαρτωλοί. Τον πονάμε και τον συντρέχουμε. Τον θεραπεύουμε και τον αποκαθιστούμε. Γινόμαστε αρωγοί στον πόνο του και το μαρτύριό του. Την αμαρτία όμως που τον ταλαιπωρεί και τον πλανά, με ποια λογική την ανεβάζουμε σε ύψη; Έδωσε Νόμο ο Θεός. Σύμφωνα με το Νόμο Του καλούμεθα να ζούμε. Κι αυτό δεν είναι τιμωρία, δεν είναι βάσανο και φορτίο, είναι καταξίωση και δικαίωμα. Έδωσε Νόμο ο Θεός. Κι ο λαός μας ζυμώνεται με το Νόμο του Θεού, είκοσι αιώνες τώρα, είκοσι λαμπρούς αιώνες που έδωσαν αγίους και δικαίους, και οι άνθρωποι έχοντας σαν πολικό αστέρα τον Νόμο, τον Θείο Νόμο και τον Νόμο τον ανθρώπινο, όταν αυτός εναρμονίζεται με το Νόμο του Θεού, πορεύονται σ’ αυτό τον κόσμο, σαν οδίτες και οδοιπόροι, χειραγωγούμενοι απ’ αυτόν για να φθάσουν στον δικό τους άγιο και θείο προορισμό και ν’ αφήσουν γνήσια ίχνη ζωής πίσω τους. Κι αν έχουμε μάτια να δούμε και στους προηγούμενους των είκοσι αιώνων, όλα μιλούσαν για το Νόμο. Κι όλα προέβαλαν τον Νομοδότη. Ποιος παίρνει τη θέση Του! Λυπούμαστε! Φοβόμαστε, τρέμουμε. Δεν έχουμε τώρα από πού να πιαστούμε δίπλα μας, και να κρατηθούμε. Ας είναι καλά αυτοί οι λίγοι που υψώνουν φωνή. Αλλά τουλάχιστον οι άλλοι, πριν νομοθετήσουν άνομα, ας μας ακούσουν. Ας δώσουν μια ευκαιρία στον λαό αυτό να πει ένα σθεναρό όχι σ’ αυτά τα οποία μόνο με πόνο, με πυρ και με θείον, εδοκίμασε ο Κύριος ο Θεός. Πώς να βγει το παιδί μας απ’ την πόρτα του σπιτιού του, απ’ το άρωμα της οικογενειακής εστίας, και να αναπνεύσει τη δυσωδία της διπλανής πόρτας, όταν αυτή κατοικείται από πρόσωπα δυστυχή που τάχα ζουν νόμιμη ζωή. Προχώρησε ο νους τους. Είδαν με «σοφία» όλες τις παραμέτρους της βόμβας που τίθεται στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας και προσπαθούν να προβλέψουν τις καταστροφές της εκρήξεώς της. Είμαστε κοντόφθαλμοι μπροστά στη θεία σοφία. Ας το πάρουν χαμπάρι. Θάναι σκληρά τα κέντρα στα οποία λακτίζουν. Θα γίνει ένας χαλασμός. Θα φθάσει η δυσοσμία του επιχειρούμενου στους θείους μυκτήρες και θα συντριβούν τα σχέδια των πονηρών. «Οι πονηρευόμενοι εξολοθρευθήσονται». Γι’ αυτό, προσέξτε Αδελφοί μας. Άρχοντές μας προσέξτε. «Θεός ου μυκτηρίζεται». Λυπηθήτε αυτό το λαό. Πέρασε χρόνια φτώχειας και δυστυχίας και κατοχών και πολέμων. Εξουθενώθηκε και εξαθλιώθηκε. Δεν ταπεινώθηκε όμως. Κράτησε τις Αρχές του και βγήκε νικητής. Όλα τα επιχειρήματα είναι έωλα. Το βλέπετε, το καταλαβαίνετε. Ακούστε τη συνείδησή σας και δεν θα χάσετε. Δεν θα χάσετε. Κι αν δεν συμφέρει, όταν βλέπουμε τα πράγματα βολικά και κοντόφθαλμα, να ξέρετε, την όποια θυσία θα σάς την ανταμείψει ο Θεός. Είναι αδιάψευστος ο Κύριος. Δεν παραχαράσσεται ο Νόμος Του, δεν αφήνει χρέη. Οι άνθρωποι που σάς πλανούν είναι καταδικασμένοι. Η αμαρτία τους είναι το χειρότερο είδος της αμαρτίας. «Βασιλείαν Ουρανών ου κληρονομήσουσι». Μην τούς αποκοιμίζουμε μ’ αυτό το σκληρό υπνωτικό. Μ’ αυτό το νόμο που τους ρίχνουμε σαν ξεροκόμματο. Ίσως τους απαλύνει λίγο τον πόνο για την εδώ ζωή, και για μια κοντόφθαλμη προοπτική. Το αιώνιο, το ακατάλυτο δεν θα το αντέξουν. Γι’ αυτό «πρόσχωμεν». «Άνω σχώμεν τας καρδίας». Δεν είμαστε εμείς σαν κι αυτούς. Εμείς είμαστε η Ορθόδοξη Ελλάδα. Αυτός είναι ο θησαυρός μας. Αυτό μάς ζηλεύουν. Αυτό θέλουν να μάς συλήσουν. Ας μην πέσουμε στην παγίδα τους. Ας μην προδώσουμε. Κι έχουμε τρόπο να μαζέψουμε τα τραύματά μας. Αρκεί να βγούμε νικητές κι απ’ αυτόν τον πόλεμο».
- See more at: http://www.eleftheria.gr/%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1/%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1/item/97636-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%82,-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CE%BC%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82.html#sthash.BYDFYfaR.dpuf