Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020

" Ο πονηρός παιδί μου, αν δεν μας φύλαγε η Χάρη του Θεού, θα μας είχε όλους σκοτωμένους από δέκα φορές "!

 

Ὁ ἅγιος Πατήρ ἡμῶν Ἰωάννης Καλαΐδης 


Ο άγιος Πατήρ όσο περισσότερο αγωνιζόταν τον αγώνα τον καλό, τόσο δεχόταν τις επιθέσεις της πονηρής δύναμης, αλλά πάντοτε ο καλός Θεός τον προστάτευε από κάθε κακό! 

Δεν θα ξεχάσω που μας έλεγε ότι και τους αγίους ακόμα πειράζει ο πονηρός, τουλάχιστον για πέντε λεπτά κάθε μέρα. Μία φορά που τον επισκεφθήκαμε με μια πνευματική μου αδερφή , φεύγοντας τον αποχαιρετίσαμε στα σκαλιά του Ιερού Ναού του αγίου Γεωργίου (ενοριακός ναός του Νεοχωρίου) και ενώ είχαμε φύγει, έπεσε και χτύπησε! Του τηλεφωνήσαμε και μας είπε ότι τον έσπρωξε ο πονηρός! Ο Κύριος τον φύλαγε όμως πάντοτε από μεγάλο κακό! 

Για τα μωρά και τα μικρά παιδάκια μάς συμβούλευε να έχουμε επάνω τους οπωσδήποτε κάποιο φυλαχτό! Σε μια συνομιλία που είχαμε κάποτε στην οικία του, μου είπε για να μου δείξει το μίσος του διαβόλου, αλλά και την αγάπη του Θεού: " Ο πονηρός παιδί μου, αν δεν μας φύλαγε η Χάρη του Θεού, θα μας είχε όλους σκοτωμένους από δέκα φορές "!

Η αγία ευχή του να μας προστατεύει πάντοτε από κάθε δαιμονική παγίδα!

Αμήν!

Μιλτιάδης Τσεσμετζής - Εκπαιδευτικός

http://apantaortodoxias.blogspot.com/2020/10/blog-post_7.html
http://hristospanagia3.blogspot.com/2020/10/blog-post_503.html#more

1 σχόλιο :

Kristalinos είπε...

Ωραίο άρθρο ευχαριστούμε!