Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΑΡΝΑΚΟΒΑ





«Δούλευα ως μπάρμαν σ’ ένα ξενοδοχείο και δυστυχώς συνήθισα το ποτό. 
Επί 17 χρόνια ήμουν συνέχεια μεθυσμένος!
Τελικά, το οινόπνευμα μου προξένησε κίρρωση στο συκώτι. 
Με πήγαν στο νοσοκομείο σε κακή κατάσταση.
Ὁ θάνατος πλέον ήταν κοντά!

Τότε, μέσα σ’ αυτή τη δυσκολία πού ζούσα και στον κίνδυνο –γιατί ἡ συνήθεια δεν με άφηνε να το κόψω– θυμήθηκα την Παναγία, πού τόσες φορές είχα προσκυνήσει στη Βαρνάκοβα, και Της είπα απλά αλλά με την καρδιά μου αυτά τα λόγια: «Παναγία μου, Σε παρακαλώ, ελευθέρωσε με από το πάθος του ποτού και σώσε με...

Κι Εκείνη με άκουσε αμέσως. 
Μού δυνάμωσε την θέλησή μου και όταν αντιμετώπιζα τις αντιδράσεις του οργανισμού από την έλλειψη του ποτού, είπα στην καρδιά μου, πού είχε τρελή ταχυπαλμία: 
«Αν θέλεις, σπάσε! Τουλάχιστον να πεθάνω ξεμέθυστος!

Πράγματι, σε λίγο ἡ καρδιά μου ηρέμησε.
Μετά από αυτό ήλθε αμέσως το τελικό δώρο: τελεία αποστροφή προς το ποτό. 
Ενώ άλλοι παλεύουν πολύ χρόνο για να γίνει ἡ αποτοξίνωση.

Και το δεύτερο δώρο; 
Το κατεστραμμένο συκώτι θεραπεύτηκε τελείως! 
Τώρα πια είμαι ελεύθερος και υγιής. 
Πώς να μην Την ευγνωμονώ; »


ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ «Θαύματα της Υπεραγίας Θεοτόκου (2010-2014)»
ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΑΡΝΑΚΟΒΑΣ
ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΕΠΤΑΛΟΦΟΣ ΑΒΕΕ www.eptalofos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :